VOLKSWAGEN HOME

VOLKSWAGEN GROUP POLSKA

Volkswagen home

Wielki sukces na zawsze zmieniający myślenie o salonach samochodowych. Projektując unikatowe miejsce i bliską klientom ścieżkę doświadczania produktu z łatwością realizujemy kolejne cele sprzedażowe. Ale nie tylko: wynieśliśmy też standardy obsługi na nowy poziom, zacierając granicę między zwykłym zakupem a prawdziwym, dogłębnym przeżywaniem. Opartym na pasji i ścisłym dostosowaniu do indywidualnych wymogów i stylu życia każdego klienta.

content-img-9

Cele

  • Stworzyć wyjątkowy, budzący silne emocje salon Volkswagena
  • Zaprojektować unikatowy user experience i najwyższej jakości system obsługi
  • Zrealizować cele sprzedażowe
p2a

Strategia

Zakup nowego samochodu to poważna decyzja, na którą wpływ ma olbrzymia liczba czynników. Postanowiliśmy zmienić podejście do prezentacji modeli Volskwagena. Zarówno pod kątem samej przestrzeni sprzedażowej, jak i relacji z obsługą. Zbadaliśmy potrzeby klientów, by opracować skrojony na miarę pakiet udogodnień. Dla konceptu przygotowaliśmy strategię działań promocyjnych w internecie.

p2b

Wykonaliśmy

p2c

Po pogłębionym researchu

przygotowaliśmy koncepcję VW

Home – inspirującej, warszawskiej

przestrzeni o domowym charakterze,

która maksymalnie potęguje

pozytywne emocje.

 

Projekt urzeczywistnieliśmy, tworząc

przyjazny concept store o najwyższej

architektonicznej jakości.

Zadbaliśmy o to, aby klienci

czuli się jak w domu, w którym

swobodnie mogą porozmawiać

o samochodach. Zbudowaliśmy

zespół sześciu Gospodarzy

złożony z prawdziwych

pasjonatów motoryzacji.

content-img-16
p2d

Organizujemy dla nich szkolenia oraz efektywny system pracy.

Skomponowaliśmy też pakiet opcji dla klientów dostosowany do ich stylu

życia, jak: nocne jazdy, odbiór z miejsca pracy czy otwarte przez całą dobę

drzwi VW Home.

 

Bez dystansu z obsługą, w nieformalnej i sprzyjającej

zdobywaniu pozytywnych doświadczeń atmosferze.

content-img-18

Podtrzymujemy partnerskie relacje z dealerami, by sprostać oczekiwaniom klientów, oszczędzać ich czas i pieniądze, a także odpowiadać na niestandardowe potrzeby. Każdy gość VW Home otrzymuje osobiste wsparcie i testuje samochody tak, jak chce.

Efekty

  • Zbudowanie renomy unikatowego salonu VW, cieszącego się zaufaniem klientów
  • Kreowanie pozytywnego i eksperckiego wizerunku, udowodnionego wysokimi ocenami w sieci
  • Poszerzenie lejka sprzedaży i coroczna realizacja 100 % celów strategicznych
  • Stworzenie partnerskiego systemu pracy członków obsługi opartego o employee branding w najlepszym wydaniu
  • Wywołanie buzzu skupionego na wyjątkowym miejscu na mapie Warszawy
  • Zyskanie rozpoznawalności i lojalności kluczowych grup docelowych
  • Gwarancja spójności na każdym poziomie procesu (design, CX, procesy, CRM, reporting)
  • Podtrzymanie sieci kontaktów z dealerami, testowanie nowych rozwiązań i dynamiczne odpowiadanie na potrzeby klientów