GRUPA DEALERÓW WARSZAWSKICH

VOLKSWAGEN GROUP POLSKA

Synergia działań i współpraca kluczem sukcesu
content-img-3

Cele

  • Organizacja i koordynacja działań marketingowych dla dealerów VW w Warszawie
  • Realizacja KPI importera
content-img-4

Wykonaliśmy

Stworzyliśmy Grupę Dealerów Warszawskich – skoordynowaliśmy działania wszystkich salonów samochodów osobowych marki Volkswagen w stolicy. Zaprojektowaliśmy zintegrowaną strategię w oparciu o CX marki, dzięki czemu promocja stała się ustandaryzowana i znacznie przybrała na sile. Odeszliśmy od standardowej ekspozycji pojazdów i zwiększyliśmy nacisk na event marketing, kreując unikalne doświadczenia klientów.

content-img-5

Efekty

  • Zwiększone udziały marki w rynku
  • Organizacja 32 eventów, trwających łącznie 80 dni
  • Poszerzenie lejka sprzedaży i coroczna realizacja 100 % celów strategicznych
  • Zawiązanie owocnej współpracy pomiędzy dealerami
  • Coroczne wypełnienie 100% planu sprzedażowego importera
  • Ponad 6000 zebranych leadów, 112 jazd testowych i 31 sprzedanych samochodów
  • Gwarancja spójności na każdym poziomie procesu (design, CX, procesy, CRM, reporting)
  • Podtrzymanie sieci kontaktów z dealerami, Wysoka ocena działań agencji przez grupę VW