GRUPA DEALERÓW WARSZAWSKICH
VOLKSWAGEN GROUP POLSKA
Synergia działań i współpraca kluczem sukcesu
Cele
- Organizacja i koordynacja działań marketingowych dla dealerów VW w Warszawie
- Realizacja KPI importera

Wykonaliśmy
Stworzyliśmy Grupę Dealerów Warszawskich – skoordynowaliśmy działania wszystkich salonów samochodów osobowych marki Volkswagen w stolicy. Zaprojektowaliśmy zintegrowaną strategię w oparciu o CX marki, dzięki czemu promocja stała się ustandaryzowana i znacznie przybrała na sile. Odeszliśmy od standardowej ekspozycji pojazdów i zwiększyliśmy nacisk na event marketing, kreując unikalne doświadczenia klientów.



Efekty
- Zwiększone udziały marki w rynku
- Organizacja 32 eventów, trwających łącznie 80 dni
- Poszerzenie lejka sprzedaży i coroczna realizacja 100 % celów strategicznych
- Zawiązanie owocnej współpracy pomiędzy dealerami
- Coroczne wypełnienie 100% planu sprzedażowego importera
- Ponad 6000 zebranych leadów, 112 jazd testowych i 31 sprzedanych samochodów
- Gwarancja spójności na każdym poziomie procesu (design, CX, procesy, CRM, reporting)
- Podtrzymanie sieci kontaktów z dealerami, Wysoka ocena działań agencji przez grupę VW