TARCZYŃSKI NATURALNIE

Wakacyjna kampania do schrupania i przepis na sukces

Konsumenci chcą wiedzieć, co jedzą. Stawiają na zdrowie, prosty skład i wygodę. Proste, prawda?



Latem 2019 razem z Tarczyńskim zaproponowaliśmy im więc produkty premium – parówki i kabanosy linii Naturalnie. To były wakacje pełne nadmorskiego funu i specjałów serwowanych prosto z plażowego food trucka.


A do tego zintegrowana kampania 360°, której nieustannie towarzyszyły kamery TVN oraz popularne gwiazdy.
content-img-20
content-img-21
content-img-22
content-img-23
content-img-24

Cele

  • Wprowadzić nowy produkt najwyższej jakości i dobitnie tę jakość udowodnić
  • Dostarczyć odbiorcom pełnię doświadczeń i rozkochać w produktach Naturalnie
  • Zmaksymalizować zasięg w każdym obszarze reklamy i dotrzeć do liderów opinii
  • Wykorzystać wakacyjną atmosferę i zbliżyć się z odbiorcami przy pysznej zabawie
content-img-25
content-img-26

Strategia

Przepis na kampanię był prosty: gdziekolwiek nie obejrzeli się konsumenci, tam Tarczyński kusił Naturalnymi przekąskami. Połączyliśmy działania ATL, BTL i digital z aktywizującym event marketingiem. Dodaliśmy lubianych influencerów oraz gwiazdy sportu, z którymi regularnie pojawialiśmy się w telewizji. W sektorze spożywczym liczy się smak, dlatego to atrakcyjne, zdrowe i proste dania stały się bohaterami kampanii, ukazując pełną gamę zalet produktów linii Naturalnie. Zbudowaliśmy user experience pełną gębą!

content-img-27

Wykonaliśmy

Przez 8 wakacyjnych weekendów odwiedzaliśmy nadmorskie kurorty zachęcając do zabawy i kosztowania dań na bazie parówek Naturalnie tworzonych przez szefów kuchni. W plażowej strefie organizowaliśmy wyzwania sportowe i taneczne pod okiem mistrzów footballu amerykańskiego oraz influencerów i gwiazd tv. W każdy weekend wchodziliśmy kilkukrotnie na antenę TVN, współpracując z roadshow Projektu Plaża. Zagościliśmy także w TTV i TVN Style. Zadbaliśmy o blogosferę, a liderzy opinii odwdzięczyli się wpisami w SM i na blogach. Do tego doszła atrakcyjna komunikacja w social media, kontynuowana po wakacjach oraz przykuwające uwagę formaty digitalowe, do których bazą były wyniki badania pośród gości na eventach.

content-img-28
content-img-29

Efekty

  • Znakomita frekwencja ok. 300 000 gości wakacyjnej trasy
  • Rekordowa satysfakcja uczestników projektu na poziomie 94 %
  • Łączny zasięg 6 200 000 odbiorców
  • Kilkadziesiąt publikacji liderów opinii
  • Sprzedaż aż 10 000 zdrowych hot dogów z produktami Naturalnie
  • 8 weekendów perfekcyjnie zorganizowanej trasy eventowej na całym wybrzeżu
  • Około 2 500 000 unikatowych użytkowników w sieci
  • Kilkanaście audycji telewizyjnych na trzech antenach