TARCZYŃSKI NATURALNIE
Wakacyjna kampania do schrupania i przepis na sukces
Konsumenci chcą wiedzieć, co jedzą. Stawiają na zdrowie, prosty skład i wygodę. Proste, prawda?
Latem 2019 razem z Tarczyńskim zaproponowaliśmy im więc produkty premium – parówki i kabanosy linii Naturalnie. To były wakacje pełne nadmorskiego funu i specjałów serwowanych prosto z plażowego food trucka.
A do tego zintegrowana kampania 360°, której nieustannie towarzyszyły kamery TVN oraz popularne gwiazdy.






Cele
- Wprowadzić nowy produkt najwyższej jakości i dobitnie tę jakość udowodnić
- Dostarczyć odbiorcom pełnię doświadczeń i rozkochać w produktach Naturalnie
- Zmaksymalizować zasięg w każdym obszarze reklamy i dotrzeć do liderów opinii
- Wykorzystać wakacyjną atmosferę i zbliżyć się z odbiorcami przy pysznej zabawie


Strategia
Przepis na kampanię był prosty: gdziekolwiek nie obejrzeli się konsumenci, tam Tarczyński kusił Naturalnymi przekąskami. Połączyliśmy działania ATL, BTL i digital z aktywizującym event marketingiem. Dodaliśmy lubianych influencerów oraz gwiazdy sportu, z którymi regularnie pojawialiśmy się w telewizji. W sektorze spożywczym liczy się smak, dlatego to atrakcyjne, zdrowe i proste dania stały się bohaterami kampanii, ukazując pełną gamę zalet produktów linii Naturalnie. Zbudowaliśmy user experience pełną gębą!

Wykonaliśmy
Przez 8 wakacyjnych weekendów odwiedzaliśmy nadmorskie kurorty zachęcając do zabawy i kosztowania dań na bazie parówek Naturalnie tworzonych przez szefów kuchni. W plażowej strefie organizowaliśmy wyzwania sportowe i taneczne pod okiem mistrzów footballu amerykańskiego oraz influencerów i gwiazd tv. W każdy weekend wchodziliśmy kilkukrotnie na antenę TVN, współpracując z roadshow Projektu Plaża. Zagościliśmy także w TTV i TVN Style. Zadbaliśmy o blogosferę, a liderzy opinii odwdzięczyli się wpisami w SM i na blogach. Do tego doszła atrakcyjna komunikacja w social media, kontynuowana po wakacjach oraz przykuwające uwagę formaty digitalowe, do których bazą były wyniki badania pośród gości na eventach.




Efekty
- Znakomita frekwencja ok. 300 000 gości wakacyjnej trasy
- Rekordowa satysfakcja uczestników projektu na poziomie 94 %
- Łączny zasięg 6 200 000 odbiorców
- Kilkadziesiąt publikacji liderów opinii
- Sprzedaż aż 10 000 zdrowych hot dogów z produktami Naturalnie
- 8 weekendów perfekcyjnie zorganizowanej trasy eventowej na całym wybrzeżu
- Około 2 500 000 unikatowych użytkowników w sieci
- Kilkanaście audycji telewizyjnych na trzech antenach