Społecznie odpowiedzialna kampania dla Volkswagen – stawiająca na szerzenie idei pomagania innym.
MALI RATOWNICY


Cele
- Podniesienie idei nauki udzialania pierwszej pomocy na wyższy poziom: kształcenie postaw młodych ludzi
- Program „Mali Ratownicy”, który ma na celu zaangażowanie dzieci w wieku 6-14 lat w pomaganie innym



Strategia
Odbudować zaufanie do marki Volkswagen poprzez emocjonalną i społecznie istotną kampanię.

Wykonaliśmy
Wraz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy zaaranżowaliśmy miasteczko w ramach Projektu Plaża TVN. Zaangażowaliśmy najlepszych specjalistów, aby uzbroić dzieci w supermoc pomagania innym. W akcji wzięli udział celebryci, którzy budowali dodakowy szum medialny oraz zasięg. W ramach kampanii pojawili się m.in. Filip Hajzer, Kuba Wesołowski, Małgorzata Ohme i Olivier Janiak.
Hasłem kampanii „Moja moc to pomoc” stał się #30na2, który jest bezpośrednim skojarzeniem z ratowaniem życia (30 uściśnięć, 2 wdechy).



Efekty
- Przeszkoliliśmy ponad 19 000 dzieci
- Rozważenia i sympatia do marki wzrosły wg przeprowadzonych badań o 20p%
- Prawie 90% rodziców wyraziło chęć przystąpienia do programu