Tarczyński – Akcja Zima

Zakopane – zimowa stolica Polski stała się zimową stolicą marki Tarczyński

IMG_6057

Cele

  • Przedstawić markę Tarczyński wraz z jej portfolio produktowym w kontekstualny wpisujący się w miejsce i czas sposób
  • Stworzyć wizerunkową i widoczną strefę aktywności, w której każdy znajdzie coś dla siebie – zróżnicowane produkty z komunikacją skierowaną do różnych grup docelowych
  • Zbudować zasięg obejmujący wszystkie województwa
  • Wykorzystanie celebrytów do komunikacji kontekstowej produktu

Strategia

Poszukując kolejnego punktu styku z konsumentami przeanalizowaliśmy preferencje Polaków dotyczące wyboru destynacji na ferie zimowe. Z badań przeanalizowanych przez agencję wyszło, że prawie 40% turystów wybiera Zakopane jako najchętniej odwiedzaną lokalizację w województwie małopolskim w okresie ferii zimowych.

jioi
_DSC9768

Równocześnie poza zbudowaniem odpowiedniego trafficu i dotarcia z realizacją eventową przeprowadziliśmy porównanie zasięgów programów śniadaniowych w najpopularniejszych stacjach TV. Ze względu na największy zasięg.

Wykonaliśmy

D044B1ACCC26EF98ED1BB884CAEAD769

W ciągu 5 tygodni Strefa Aktywości Tarczyński
funkcjonowała non-stop w jednym z centralnych
punktów Zakopanego. Działania wsparte były
wejściami na żywo – w każdą niedzielę,
w popularnych programie Pytanie na śniadanie.
Łącznie przeprowadziliśmy 36 wejść na żywo
z udziałem znanych osobistości ze świata kultury,
sztuki, sportu oraz dietetyki.

Bardzo ważnym aspektem
komunikacji stała się Piramida
zdrowego żywienia i aktywności
fizycznej stworzona przez
Instytutu Żywności i Żywienia.

IMG_6254
_DSC0439

Strefa dostępna dla konsumentów była podzielona na brandy i odpowiadające im
aktywności, w tym dziecięa wydzielona strefa Gryzzalowa (opierająca się na wartościach
marki – inteligencji, sile i sprycie), strefa imprezowa dla wielbicieli Kabanosów, nowa linia
proteinowa dla aktywnych fizycznie i związana z nowowprowadzoną na rynek linią Chipsów
Mięsnych – strefa gamingowa.

(Zimowa) Strefa Aktywności Tarczyński 2020 from KHS on Vimeo.

Efekty

  • W ciągu 36 dni aktywności (30 w Zakopanem, 6 w Szklarskiej Porębie) traffic w strefie przekroczył oczekiwania – przez Strefę Aktywności przewinęło się ponad 15 000 osób
  • Food Truck Tarczyński odnotował sprzedaż na poziomie 2000 przepysznych hot-dogów