BEZPIECZEŃSTWO
W ROLI GŁÓWNEJ

Technologiczny CSR w trosce o życie rolników

Nikt do tej pory tak dokładnie nie pochylił się nad bezpieczeństwem swojej głównej grupy klientów. Do tej pory – ponieważ dla marki KRAMP, dystrybutora sprzętu rolniczego, zaprojektowaliśmy unikatowy program CSR – B ezpieczeństwo w roli głównej . Wartościowy, skrojony dla potrzeb branży i wzbogacony o porywający VR. Zyskaliśmy zaufanie i przywiązanie rolników, a przede wszystkim gruntownie przeszkoliliśmy ich w dziedzinie pierwszej pomocy. Pojawiliśmy się na kluczowym evencie, a znani influencerzy pomogli nieść szlachetny przekaz w sieci.

content-img-6

Cele

  • Zbudowanie autentycznego programu CSR w odpowiedzi na konkretne problemy
  • Przeszkolenie jak największej liczby rolników w dziedzinie pierwszej pomocy
  • Wzbudzenie zaufania klientów i zwiększenie ich lojalności do marki
  • Utrwalenie wizerunki KRAMP jako marki odpowiedzialnej i bliskiej swoim odbiorcom
content-img-7

Strategia

Postanowiliśmy jeszcze silniej związać klientów z marką – udowodnić, że KRAMP jest z nimi naprawdę blisko i doskonale zna ich codzienność, a co za tym idzie: zagrożenia związane z wykonywaną pracą. W ramach CSR zaplanowaliśmy stworzenie programu edukacyjnego opartego ściśle o ekspercką wiedzę oraz insighty. Potem należało zaprezentować go w ultranowoczesnym wydaniu w trakcie jednego z najciekawszych eventów w branży. Cała akcja otrzymała silne wsparcie w social media, między innymi dzięki odpowiednio wyselekcjonowanym ambasadorom.

Wykonaliśmy

content-img-11

W oparciu o analizę statystyk,

insighty oraz wiedzę ekspertów

i opracowaliśmy unikatowy program

edukacyjny skupiony na pierwszej

pomocy, dostosowany precyzyjnie do

rzeczywistości polskich

rolników. Aby łatwiej przyswajać

wiedzę, połączyliśmy go z wirtualną

rzeczywistością i odpowiednimi

rekwizytami.

Stanowisko edukacyjne KRAMP było

dostępne w trakcie GRENE RACE

2019 – wyjątkowego, rodzinnego

eventu dla 30 tys. rolników. Nie

sposób wyobrazić sobie imprezy,

na której marka rolnicza może być

bliżej ze swoimi odbiorcami.

Uczestnicy programu mogli założyć

gogle VR i wiernie przeżywać

niebezpieczne sytuacje, ucząc się, jak

sobie w nich radzić. Po

ukończeniu szkolenia otrzymywali

personalizowane apteczki.

content-img-12
content-img-13

Mieli także okazję spotkać się

z ambasadorami akcji CSR,

uczestnikami programu „Rolnik

szuka żony”. Ambasadorzy wystąpili

również w produkcjach filmowych,

które emitowane były w sieci,

znacznie zwiększając zasięgi

i wiarygodność działań.

content-img-14

Efekty

  • Pierwszy tak skupiony na klientach program edukacyjny
  • Ponad 400 przeszkolonych dzieci i 200 dorosłych rolników
  • Ponad 30 000 odtworzeń wideo z ambasadorami
  • Kontakt marki „na żywo” z ok. 20 000 uczestników eventu