CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Nowy wymiar komunikacji

Sztuka prowadzenia bezpośredniego kontaktu z konsumentami wymaga wiedzy i doświadczenia. My wsparliśmy je jeszcze technologią, tworząc agencyjny zespół do zadań specjalnych. Oferujemy naszym Klientom dedykowane centrum obsługi, w którym w ich imieniu kontaktujemy się z odbiorcami – telefonicznie i w digitalu.

content-img-1

Cele

  • Pozyskiwanie i procesowanie leadów, zwiększenie konwersji
  • Podniesienie jakości i automatyzacja obsługi klientów
  • Zwiększenie efektywności i rentowności obsługi

Wykonaliśmy

Stworzyliśmy Centrum Obsługi Klientów, które w założeniu ma być maksymalnie elastyczne i dostosowywać się do potrzeb konkretnego projektu. Przeszkolony zespół zapewnia profesjonalną obsługę w niestandardowych godzinach pracy i redukuje czas oczekiwania na kontakt. Obsługujemy połączenia głosowe, korespondencję e-mail i sms oraz komunikatory serwisowe. Zaprojektowaliśmy wirtualną centralę dla tzw. złotego numeru. Do Centrum trafiają potencjalni klienci, do których docieramy w działaniach digitalowych oraz podczas eventów. Przygotowujemy też scenariusze rozmów w oparciu o insighty oraz pozyskujemy i analizujemy leady. Ułatwiamy pracę naszych Klientów, koordynując działania w CRM i poprzez cykliczne makiety.

content-img-2

Autorskie Centrum okazało się idealnym narzędziem do prowadzenia komunikacji w sektorze automotive, np. we współpracy z dealerami Volkswagen czy Seat. Z powodzeniem wykorzystaliśmy je w obsłudze VW Business Care, akcji Road Tour, Zimowy Narodowy, Retailshow, SPORTBIZ czy akcjach serwisowych. Prowadzimy także ankiety rynkowe i badania satysfakcji.

Efekty

  • Skrócenie czasu oczekiwania na kontakt do jedynie 8 minut
  • Procesowanie ponad 20 000 leadów w sektorze automotive
  • 99 % otrzymuje odpowiedź w dniu zgłoszenia prośby o kontakt
  • Średnio 7 % udanych sprzedaży na bazie pozyskanych kontaktów