pobrane Franczyza - Grene

zdjecie234

Cele

  • pozyskanie leadów osób zainteresowanych otwarciem nowego biznesu franczyzowego z GRENE,
  • wygenerowanie ruchu na stronie www, dedykowanej franczyzie GRENE,
  • wsparcie rozwoju sieci franczyzowej i osiągnięcie założeń biznesowych dotyczących otwarć nowych sklepów,
  • zwiększenie liczby odwiedzin na stronie franczyza-grene.pl,
  • miesięczny wzrost liczby leadów,
  • zwiększenie dotarcia targetowanego na grupę docelową potencjalnych franczyzobiorców GRENE w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
info-graphics-module-new-image

Strategia

Na początku pandemii biznes zatrzymał się, a 84% ludzi spodziewało się dalszego pogorszenia sytuacji. Przez cały jej okres ludziom towarzyszy strach i niepewność. Dlatego byliśmy zmuszeni zmierzyć się z wyzwaniem: jak zaproponować ludziom otworzenie nowej inwestycji w tak niepewnym czasie?
Odpowiedzią była realizacja strategii „nowego początku”, który następuje po tym co złe oraz wzbudzenie zaufania poprzez zapewnienie mocnych fundamentów – stabilnych nawet w niepewnych czasach.

Wykonaliśmy

W tej kampanii kluczowe było odpowiednie zidentyfikowanie
i przeanalizowanie insightów w oparciu o rzetelne analizy
konsumenckie oraz zrozumienie branży.Badane insighty
podzieliliśmy na 3 obszary:

1. Insighty dotyczące ludzi, emocji oraz  nastawienia
do nowej rzeczywistości,
2. Insighty dotyczące brandu: 4 najważniejsze  cechy marki,
które były podstawą do  zbudowania dźwigni kampanii,
3. Insighty dotyczące biznesu i zachowań grup  docelowych
Wszystko to stanowiło fundament w budowaniu przekazu
o „najpewniejszym partnerze Twojego sukcesu”.

kjhfhccj
Video

Następnym krokiem był odpowiedni dobór mediów  i grup
docelowych, które w tej kampanii miały wyjść poza przyjmowany
dotąd schemat branży rolniczej  i otworzyć perspektywy dla
nowych grup przedsiębiorców  oraz biznesmenów spoza branży.

Strategię przełożyliśmy na działania optymalizowane
w kierunku efektywności tak dotyczącej zasięgu,
budowania wizerunku i konwersji. Kampanię oparliśmy
o narzędzia SEM, komunikację display w modelu
programatycznym, SoMe oraz natywną komunikację
na portalach biznesowych i rolniczych.

statyk2

Kampania okazała się sukcesem i wzmocniła zaufanie do marki. Udało się nam osiągnąć i przekroczyć zakładane rezultaty zarówno zasięgowo jak i efektywnościowo (liczba pozyskanych leadów). Dodatkowo cieszy fakt, że działania prowadziliśmy w bardzo trudnym dla gospodarki okresie.

Efekty

 

  • 31 898 sesji na stronie franczyza-grene.pl w ciągu dwóch miesięcy kampanii 
  • 239 pozyskanych formularzy (50% wzrost YTD w ujęciu miesięcznym)
  • dotarcie do 282 tys. użytkowników zainteresowanych biznesem franczyzowym GRENE