Stworzyliśmy Wirtualny Salon SEAT,
otwarty nawet w niedziele do 21.00.
Dodatkowo, zapewniliśmy lokalizację
dla wszelkich eventów marki, które ze
względu na pandemię Covid-19 musiały
odbywać się z poszanowaniem reżimu
bezpieczeństwa.
Wirtualny salon SEAT

Cele
- Digitalizacja procesu sprzedaży samochodów marki SEAT
- Stworzenie unikatowego user experience i najwyższej jakości systemu obsługi
- Realizacja celów sprzedażowych
- Stworzenie miejsca, które nie tylko będzie mogło „sprzedawać” samochody marki SEAT, ale również będzie miejscem spotkań i wirtualnym studiem marki do wszelkiego rodzaju online’owych eventów


Strategia
Podjęcie dobrej decyzji o zakupie nowego samochodu wymaga czasu do namysłu.
Jednocześnie klienci mają tego czasu coraz mniej.
Zaproponowaliśmy klientom SEAT przestrzeń, dzięki której zaoszczędzą czas konieczny na dojazd do salonu, a z pomocą nowoczesnej technologii będą mieli zapewnione wyjątkowe doświadczenie z samochodami marki. Wszystko w najdogodniejszym dla każdego klienta czasie
i wybranym przez niego miejscu.


Wykonaliśmy

Dzięki szerokiemu programowi
szkoleń pracownicy Wirtualnego
Salonu zapewniają klientom jakość
i wysoki standard obsługi,
przekładając się na satysfakcję
i realne doświadczenie z produktem.
Wdrożona technologia połączona
z wysoką jakością obsługi zapewnia
unikatowe rozwiązanie na rynku.



Efekty
- 99% klientów zadowolonych z obsługi (źródło – badania jakości obsługi)
- Wirtualny Salon zbudowany w ciągu 2 tygodni
- Zupełnie nowe miejsce na digitalowej mapie
- Wzmocnienie wizerunku SEAT jako nowoczesnej marki, skupionej na user experience
- Poszerzenie lejka sprzedaży i wysoka skuteczność strategiczna
- Dynamiczne reagowanie na zapytania klientów
- Organizacja eventów z zachowaniem wszelkich przepisów bezpieczeństwa podczas lockdownu: szkolenia z nowych modeli, spotkania z siecią dealerską, konferencje prasowe
- Gwarancja wysokiej jakości na każdym etapie procesu: CX, CRM, reporting, konwersja sprzedaż