Wirtualny salon SEAT

fot. LIFE studio

Cele

  • Digitalizacja procesu sprzedaży samochodów marki SEAT
  • Stworzenie unikatowego user experience i najwyższej jakości systemu obsługi
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Stworzenie miejsca, które nie tylko będzie mogło „sprzedawać” samochody marki SEAT, ale również będzie miejscem spotkań i wirtualnym studiem marki do wszelkiego rodzaju online’owych eventów
DSCF5130
DSCF5113

Strategia

Podjęcie dobrej decyzji o zakupie nowego samochodu wymaga czasu do namysłu.
Jednocześnie klienci mają tego czasu coraz mniej. 

Zaproponowaliśmy klientom SEAT przestrzeń, dzięki której zaoszczędzą czas konieczny na dojazd do salonu, a z pomocą nowoczesnej technologii będą mieli zapewnione wyjątkowe doświadczenie z samochodami marki. Wszystko w najdogodniejszym dla każdego klienta czasie
i wybranym przez niego miejscu.

fot. LIFE studio
IMG_2628

Wykonaliśmy

5515eed2-40c2-45b8-8e78-6c28c4b9fbbc

Stworzyliśmy Wirtualny Salon SEAT,
otwarty nawet w niedziele do 21.00.
Dodatkowo, zapewniliśmy lokalizację
dla wszelkich eventów marki, które ze
względu na pandemię Covid-19 musiały
odbywać się z poszanowaniem reżimu
bezpieczeństwa.

Dzięki szerokiemu programowi
szkoleń pracownicy Wirtualnego
Salonu zapewniają klientom jakość
i wysoki standard obsługi,
przekładając się na satysfakcję
i realne doświadczenie z produktem.
Wdrożona technologia połączona
z wysoką jakością obsługi zapewnia
unikatowe rozwiązanie na rynku. 

fot. LIFE studio

Efekty

  • 99% klientów zadowolonych z obsługi (źródło – badania jakości obsługi)
  • Wirtualny Salon zbudowany w ciągu 2 tygodni
  • Zupełnie nowe miejsce na digitalowej mapie 
  • Wzmocnienie wizerunku SEAT jako nowoczesnej marki, skupionej na user experience
  • Poszerzenie lejka sprzedaży i wysoka skuteczność strategiczna
  • Dynamiczne reagowanie na zapytania klientów
  • Organizacja eventów z zachowaniem wszelkich przepisów bezpieczeństwa podczas lockdownu: szkolenia z nowych modeli, spotkania z siecią dealerską, konferencje prasowe
  • Gwarancja wysokiej jakości na każdym etapie procesu: CX, CRM, reporting, konwersja sprzedaż