Dzień Dziecka razem z Grene

Grene_dzien dziecka_KV kopia

Cele

  • Aktywizacja konsumentów w kanałach social media (FB i IG)
  • Zaangażowanie grupy docelowej w postaci kobiet 
  • Ocieplenie wizerunku marki Grene
  • Promocja reklamowa i budowanie świadomości marki
GRENE_DD_FB posty

Strategia

Pod pretekstem Dnia Dziecka chcieliśmy stworzyć mini kampanię dzięki której rozszerzymy portfolio klientów sklepów Grene dlatego przez 1,5 tygodnia mieliśmy na celu aktywizację kobiet na portalach społecznościowych – Facebook i Instagram. 

 

Wykorzystanie kanałów social media było celowe – zdajemy sobie sprawę że kobiety, matki szukają różnych okazji, konkursów i inspiracji na Facebooku jak i na Instagramie.

Zrzut ekranu 2021-01-21 o 13.55.44

Wykonaliśmy

W tej kampanii naszym głównym celem było dotarcie do kobiet i matek które zaangażowałyby się w akcję dla swoich pociech. 

Dlatego w tej aktywacji posłużyliśmy się:

  1. Dedykowany landing page – w którym przedstawiona została oferta zabawek dla maluchów jak również kolorowanki
    lub plansze do gry gotowe do pobrania.
  2. Kreacje reklamowe – kreacje na Facebooku kierująca na landing page.
  3. Współpraca z influencerami i microinfluencerami.
  4. Aby zwiększyć zasięgi i zidentyfikować zabawki z marką Grene zorganizowaliśmy konkurs na Instagramie
    u wybranego influencera.
GRENE LP dzien dziecka poprawiony ed2.GRENE LP
GRENE_DD_kolorowanka
GRENE_DD_memory

Kampanię kierowaliśmy wyłącznie do kobiet i wyłącznie na portalu Facebook ze względu na rozbudowaną kampanię influencerską i microinfluencerską na Instagramie oraz brak obecności Klienta na tym portalu jednak jak pokazują efekty kampanii wykorzystanie tego kanału było bardzo korzystne.

Zrzut ekranu 2021-01-21 o 13.55.19

Efekty

Efekty kampanii (zrealizowane kluczowe KPI ilościowe):

 

 

 

  • Zasięg konkursu zorganizowany na kanale influencera przerósł nasze oczekiwania, uzyskaliśmy ponad 3000 zgłoszeń
  • Ponad 10 tyś. polubień pod postami
  • 728 pozostawionych komentarzy 
  • Ponad 300 tyś. wygenerowanego zasięgu łącznie
  • Ponad 1300 wejść na LP przez swipe up
  • Dotarliśmy do 242 599 odbiorców
  • Strona grene-promocje.pl uzyskała ponad 1000 wyświetleń podczas trwania kampanii